CÍMLAP FORDÍTÁS FANFICTION NOVELLA

2018. május 21., hétfő

BEST FRIEND JIN, BANDMATE YOONGI



Ahogy végre megállok, a fiúk bejárati ajtaja előtt kifújom a sietségben benntartott fáradt levegőt, ami füstfelhőként gomolyog előttem hirdetve a farkasordító hideget.  Bekopogok, az ujjaim lefagytak a hidegben, még csak a zsebembe sem tudtam süllyeszteni őket, mert szorosan markoltam a bőröndömet. Jin nyit ajtót kötényben, ami arról árulkodik, hogy éppen vacsorát főz, az illatok megcsapnak, ahogy belépek a meleg előszobába. Jin szorosan a karjába jár, olyan mintha egy meleg kályhát ölelgetnék olyan meleg akárcsak a vendégszerető mosolya. Az étel illatán túl megérzem a fiú parfümjének nosztalgikus illatát. Mint a jégcsap állok és várom, hogy kiolvadjak. Megpaskolom Jin hátát és elnevetem magam, amikor szorosabban kezd ölelni.
- Jól van nagyfiú, most már elengedhetsz. Mi lesz így a vacsorával? – szólalok meg játékosan. Jin mintha észhez térne a fejéhez kap és visszasiet a konyhába. Beljebb húzom a bőröndömet és rövidesen követem az elviharzott fiú lábnyomait. A konyhában Jin már sertepertélt, de nem csak őt találtam meg a konyhában, hanem a többi tag is ott várt és csorgatta a nyálát az illatokra. Egy hatalmas meghajlással tiszteltem meg mindenkit, amit a fiúk mosolyogva viszonoztak.
- Örülök, hogy itt vagy. Nem segítenél egy kicsit? – teszi fel a kérdést, de meg sem várja a választ, mivel már tekeri körém a kötényt. Szem forgatva hagyom, hogy bebugyoláljon.
- Nem szép tőled, hogy már is dolgoztatsz. – jegyzem meg, ám egyáltalán nem zavar a helyzet, mivel Jin is nagyon jól tudja, mennyire élvezem a főzést. Ezért sem vett komolyan, hanem tolta elém a megpucolt zöldségeket. Rutinosan kezdtem el felvágni őket, Jin meglökött a csípőjével, ami miatt nevetnem kellett. 
- Hiányoztál. – mondta halkan, próbálta úgy formálni a szavakat, hogy csak hozzám jusson el az üzenet, de szerintem a többiek is elcsípték az információt, mivel széles mosoly ült ki pár tag arcára. Jimin-nel összetalálkozott a tekintetünk, de aztán el kellett szakadnom tőle, hogy ne vágjam le az ujjamat már az első napomon.
- Tudom. – vigyorogtam. De Jin sértődött tekintete miatt nevetve hozzáfűztem, amit szeretett volna hallani. – Te is nekem.
Jin-nel egy darabig ketten köröztünk a konyhában, amíg készítettük a vacsorát, a többi fiú elvonult különböző helyekre a házban.  Körbe ültük az asztalt miután a fiúk kihordták az elkészített ételt. A 7 fiú jó étvágyának köszönhetően nem sok maradt meg belőle. A fiúk nagy vehemenséggel társalogtak az asztalnál én inkább csak passzívan vettem részt és inkább hallgattam őket. Lehet azért, mert sokan vannak, de a hangzavarban megfájdult a fejem. Miután lecsendesedett minden elkezdtem telepakolni a mosogatógépet. Mivel elég sok mosatlan gyűlt össze úgy döntöttem, hogy ami kimarad a gépből, elmosom a mosogatókagylóban.  Laposan pislogtam párat, a repüléstől kimerültnek éreztem magam. Elgondolkozottan töröltem egy tányért, amikor Yoongi csatlakozott hozzám a konyhában.
- Oh, nem gondoltam, hogy itt leszel. – jelentette ki Yoongi.
- Gondoltam elmosogatok, mivel a gép tele van, a maradékot megcsinálom kézzel.  – magyaráztam, közben folytattam a tányér törölgetését.
- Segítek, eleve nekem kellene ma mosogatnom.
A tiszta és vizes tányérokat Yoongi-nak adtam, aki szárazra törölte őket, hogy csak egy dolgot kellett végeznem sokkal gyorsabban végeztünk. Ahogy előrehajoltam a hajam az arcom elé hullott ezzel akadályozva a munkában, próbáltam kifújni őket az útból kevés sikerrel.
- Várj, segítek. – sietett a segítségemre Yoongi, lehúzta a csuklómon tárolt fekete hajgumit és párszor ujjaival hátrafésülte a hajam, hogy minél többet tudjon hátrafogni, végül sikerült egy szerencsétlen, de a célnak megfelelő lófarkat alkotnia.
- Köszönöm. – de amint kimondtam, a rövidebb hajszálak azonnal kicsúsztak a kötegből. 
Csendben dolgoztunk a továbbiakban, nem volt kínos csend, sokkal inkább mindketten elmerültünk a gondolatainkban és némán élveztük egymás társaságát. Mikor már azt hittem nem fog beszélgetést kezdeményezni szólalt meg.
- Mióta ismered Jin-t?
- Lassan 3-4 éve azt hiszem. – estem gondolkodóba. – Viszonylag rég óta. – mosolyodtam el a saját észrevételemtől. – Valójában az elején nem gondoltam volna, hogy ennyire szoros lesz a kapcsolatunk. – vallottam be.
- Miért?
- Mert eléggé eltérő személyiségünk van. – nevettem fel. – Akár ég és föld a különbség, nehéz is volt az elején megtalálni a közös hangot. De végül minden ment a maga útján, azt hiszem.
- Megértem. Az elején mindig nehéz, főleg amikor nagyon eltérőek vagytok. – bólintott.
- Ami azt illeti nem rajtam múlt a dolog, nem szokásom barátokat szerezni. Nehéz olyan embert találni, akiről azt gondolod elsőre, hogy megérte megismerni. Bunkón hangzik, de nem akarok olyan barátokat, akik azt éreztetik velem, hogy nem vagyok elég jó.
-  De előre sosem tudhatod, hogy megéri-e.
- Igen, ezért is olyan nehéz barátokat szerezni. – elmosolyodtam, ahogy oldalra sandítottam, hogy végre a fiú szemeibe nézzek. Annyira elmerültünk a beszélgetésben, hogy már csak a mosogatókagyló fölött álltunk és beszélgettünk. Az eszmecserét Jin zavarta meg jelenlétével.
- Ha Ram, ha kész vagy, akkor megmutatnám, hol fogsz aludni. – mutatott Jin az ajtó irányába, arra késztetve, hogy kövessem.
- Nincs vendégszobánk, hol fog aludni? – kiáltotta Jimin a kérdést a folyosóról.
- Elég nagy ágyam van, hogy mindketten elférjünk rajta. Nem volt kérdés, hogy nálam fog aludni.
- Nyugalom, nem mondtam semmi ilyesmit. Csak megkérdeztem. – Jimin alakja maga elé tette a kezeit védekezően.
- Nekem a kanapé is jó lesz, Jin. – tettem a fiú vállára a kezem, hogy felhívjam magamra a figyelmét.
- Miért? Nem mintha ez lenne az első alkalom, hogy együtt alszunk. – a tagok felkapták a fejüket a kijelentésre, amitől kissé zavarban éreztem magam. Lehet, hogy így van, de akkor sem kellene ilyen nyíltan kijelentenie.
- Az nem számít, amikor részeg voltál Jin. Annak is örültem, hogy elvonszoltalak az ágyig.
Mielőtt még folytathattam volna Jin a kezével befogta a számat, ezzel elhallgattatva, mikor körbenéztem láttam a fiúk kíváncsi tekinteteit, de vettem a célzást és inkább nem meséltem tovább. Ezzel elnyertem a kanapét. Nem arról van szó, hogy zavarna, ha a legjobb barátommal kellene aludnom, csak az zavar, hogy sok más srác is van a házban.  És nem akarok tiszteletlen lenni, vagy kitúrni valakit is a helyéről. Taehyung felajánlkozott, hogy aludhatok a szobájában és majd ő birtokba veszi a kanapét, de kedvesen elutasítottam.
Ahogy a sötét nappaliban elterültem a kanapén visszagondoltam a korábbi beszélgetésünkre Yoongi-val. Úgy tűnik, hogy sokban hasonlítunk. Jelenleg még nem tudom eldönteni, hogy ez aggodalommal töltsön-e el vagy sem. A fizikában az azonos pólussal rendelkező mágnesek oldalai taszítják egymást. Azonban egy ember nem olyan biztos pont, mint a fizika. Akár máshogy is alakulhat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése