CÍMLAP FORDÍTÁS FANFICTION NOVELLA

2018. május 21., hétfő


8TH MEMBER │LIFE WITH INFINITE
„INTERVIEW”
- Már egy hónapja, hogy az Infinite tagjaként részt veszel a fiúk életében. Milyen érzés? Sikerült beilleszkedned? – az interviews hölgy bíztató mosollyal fordult felém és érdeklődve várta a válaszomat. Akárhányszor kerülök be élő adásba, mindig ideges leszek és most, nincsenek itt a fiúk, hogy bátorítsanak, de elképzelem, hogy mellettem állnak és bíztatóan mosolyognak, ez egy kis magabiztosságot ad.
- Nem olyan, mint amilyennek elképzeltem. Sok időbe telt mire beleszoktam abba a feszített tempóba, a korán kelésekbe és az igazán kemény munkába. Amióta belepillanthattam a fiúk mindennapjaiba minden idolt tisztelni kezdtem a lehető legpozitívabb módon. Elképesztő, hogy milyen keményen dolgoznak és abból, amit valójában cselekszenek, a felét sem látjuk a tv képernyőjén keresztül. Azt hiszem, sikerült beilleszkednem, a fiúkkal, nagyon jó kapcsolatot ápolok, olyan, mintha hirtelen kaptam volna 7 bátyót.
- És a fiúk olyanok, mint amilyennek a tv-ben mutatják magukat?
- A műsorokon keresztül nem tudsz teljes képet kapni egy ember személyiségéről, de úgy gondolom, hogy amit láttam az közel megegyezik. Mindannyian nagyon szenvedélyesek a munkájukat illetően, szerintem ez az egyetlen dolog, amit komolyan vesznek. Nagyon szeretnek tréfálkozni és állandóan szívatják egymást. – ahogy eszembe jutnak apró csínyek, kénytelen vagyok elmosolyodni a mondandóm végére.
- Ki az, akit a legtöbbször piszkálnak?
- Sung Jong-ot. Mielőtt még csatlakoztam volna is, őt szerették a legtöbbet piszkálni, azt hiszem a legtöbb maknae-nak a bandákban ez a sorsa. Mióta ott vagyok, viszont azt érzem, hogy átvettem tőle ezt a terhet. Valószínűleg azért, mert megvédtem a legfiatalabbat a tagoktól, így úgy gondolták, hogy engem is piszkálhatnak.
- Az elejétől kezdve közvetlenek voltak veled? Vagy esetleg távolságtartóak?
- Senki sem szereti az változásokat, az pedig, igen nagy változás volt, hogy bejelentették az Infinite-nek egy új tagja lesz, aki még pedig egy lány. Volt, aki már az elejétől kezdve nagyon kedvesen viselkedett velem és megpróbált jobban megismerni, hogy kényelmesebben tudjunk együtt dolgozni és persze voltak olyan tagok is, akiknek kellett egy kis idő, hogy elfogadjanak és megpróbáljanak beszélgetést kezdeményezni velem. Azonban szerencsésnek tartom magam, mert nagyon jó fogadtatásom volt. Az elején nekem is kényelmetlen volt 7 fiúval napi huszonnégy órában, de a későbbiekben kezdtem észrevenni, hogy elismernek és már ugyan úgy nevettek velem és piszkáltak akár csak egy teljes jogú tagot.
- Ki volt az, akivel egyből megtaláltad a közös nevezőt?
- Ez meglepő lehet a rajongók számára, mivel olyan valakinek ismerték meg, aki nem beszél sokat és inkább visszahúzódó. A valóságban pedig egy nagyon vicces és kedves fiú. Ő jött oda hozzám először és így kezdtünk el beszélgetni, úgy mond ő mutatta meg a többieknek, hogy igen is jó fej vagyok, lehet velem barátkozni. Neki köszönhetem, hogy végül mindenkivel jól kijöttem a későbbiekben. Nagyon sokat köszönhetek Myung Soo-nak.
- A videókban is úgy tűnt, hogy vele vagy a legjobb viszonyban, tehát ez az oka?
- Ugyanannyira kedvelem az összes tagot, de valóban L közelében egy kicsit jobban szeretek lenni, megnyugtató. Egyikünk sem szeret a figyelem központjában lenni, nagyon sok közös vonásunk van ezen felül, sokat beszélgetünk a szabadidőnkben.
- Mi a helyzet a közös munkával? Koncerteken is részt veszel, hogyan alakulnak a fellépések, hogy plusz egy taggal kell dolgozniuk?
- Bár kiadtunk egy számot, amiben eredetileg is szerepelek, ott van még sok másik dal, amikben én egyáltalán nem éneklek. A leader-ünk, egyszer odajött hozzám és azt mondta, hogy felezzük meg a szövegét, hogy én is énekelhessek. Pont ettől féltem, mert így is sokan vannak, és ha még jobban darabolódik a szöveg, egyre kevesebb rész jut nekik, pedig annyira fantasztikus hangja van mindannyiuknak.
- Azok a pletykák kaptak szárnyra, hogy a leader-rel nem jössz ki jól, ezért is meglepő, hogy felajánlotta neked, a szövegeinek egy részét.
- Sung Kyu-t félreértik néha. Mivel ő a csapatvezető nagyon sok felelősség nyomja a vállát. Nem is lehetnék hálásabb, hogy még egy embert a száranyai alá vett. Igaz, mindig vitatkozik velem, megmondja, mit csinálok rosszul és nagyon sok plusz munkát és gyakorlást ad, de ezt azért teszi, hogy jobb legyek. Pont azért piszkál állandóan, mert törődik velem. Nagyon is jóban vagyunk és munkán kívül nagyon harmonikus kapcsolatunk van.
- Jó ezt hallani, azt hiszem a rajongók is megnyugodhatnak végre.
- Nagyon aranyszívű fiú, nála jobb leader-t el sem tudnék képzelni. – erősítettem meg még egyszer az álláspontomat. Remélem, a fiúk ezt nem fogják látni, túlságosan nyálasra vettem a figurát. Nem hazudok, mert valóban így gondolom, csak még sosem osztottam meg ezt velük, túl kínosan érezném magam utána.
- Még egy utolsó kérdést tennék fel. Tehát két hónap maradt hátra, a szerződés 3 hónapra szól. Hiányozni fognak neked a fiúk? Ha lenne lehetőséged, hogy állandó taggá válj élnél vele?
- Ez a hónap is nagyon hamar elrepült. Nagyon szeretek a fiúkkal dolgozni így természetesen szomorú leszek, hogy búcsút kell intenünk egymásnak. Nem hiszem, hogy elfogadnám azonban az állandó taggá kinevezést, ők már egy jól összeszokott banda és nem akarom megbontani az egységet, valamint a rajongók is sokkal jobban szeretik a 7 taggal rendelkező Infinite-t, nincs szükség rám.
- Ezt sajnálattal hallom, biztos vagyok benne, hogy vannak, még akik úgy éreznek, mint én.
- Köszönöm szépen. – rámosolyogtam az interviews lányra, nagyon jól esett az előbbi kijelentése.
A műsor véget ért és miután a szemben ülő hölgy elköszönt a nézőktől a kamera is leállt, még váltottunk pár szót, aztán végleg elhagyhattam a forgatási helyszínt valamint az épületet és elindulhattam vissza a dorm-ba.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése